Bohaterowie stają oko w oko z robotami z supermocami. Strzały Green Arrowa nie są wstanie ich powstrzymać, dlatego jedynym wyjściem jest odwrót. Batman wykorzystuje statek obcych by udać się w bezpieczne miejsce. Jednak, aby robot z mocą Martian Manhuntera nie odczytał w umysłach bohaterów, dokąd lecą, Batman prosi by wszyscy zamknęli oczy. On sam jednak nie musi tego robić, bo w jego masce jest specjalne urządzenie szyfrujące. W Wayne Industries czeka już na bohaterów Batgril, która widząc członków Ligi wie, że sporo ją ominęło.
W międzyczasie Hugo Strange dostaje od Joining to, czego pragnął, czyli wiedzę z całego wszechświata. Specjalny robot dostarcza mu ją bezpośrednio do mózgu.
Pozbawieni swoich mocy członkowie Ligi zostają wyposażeni, przez Batmana, w specjalne bronie, które zostały zrobione na wszelki wypadek, gdyby pojawiła się sytuacja taka jak z Supermanem, kiedy Nietoperz musiał go powstrzymać.
Batman w towarzystwie Green Lanterna i Flasha, rozpoczyna polowanie na roboty wyposażone w moc swoich przyjaciół. Flash wykorzystuje broń uzbrojoną w klej by zatrzymać swojego robotowego odpowiednia. To samo robi Green Lantern przy użyciu broni z żółtą cząsteczką.
W międzyczasie Green Arrow, Hawkman i Martian Manhunter zajmują się kolejnymi robotami. Natomiast Robin i Batgirl, którzy korzystają z rakietowych plecaków, są ścigani przez robota Supermana. Superman próbuje wykorzystać kryptonit, aby pokonać swojego odpowiednika, ale mu się nie udaje i przed upadkiem na chodnik musi go ratować Batgirl. Robin natomiast atakuje robota, i odkrywa, że ich słabym elementem jest tarcza na klatce piersiowej. Dick natychmiast przekazuje tę informację Nietoperzowi. Dzięki temu Falsh i Green Lanter odzyskują swoje moce nim robotom udaje się przejść do kontrataku. Mimo początkowych problemów swoje moce odzyskują też pozostali bohaterowie.
W bunkrze bohaterowie znajdują pogrążonego w stanie katatonii Strange'a. Martian Manhunter odczytuje jego myśli, dzięki czemu wie, że roboty to był tylko wstęp do inwazji. Obce statki rozpoczynają atak. Superman i Green Lanter próbują nie dopuścić by doleciały do Ziemi. Natomiast Flash i Green Arrow zajmują się tymi obiektami, którym udało się przedrzeć do Gotham City.
Batman domyśla się, że skoro Strange posiadł wiedzę z całego wszechświata i miał bezpośrednie połączenie ze statkiem matką obcych, to w jego umyśle powinno kryć się odpowiedź na pytanie jak powstrzymać atak. Jednak nim Martian Manhunterowi i Batgirl uda się wprowadzić odpowiednie komendy, to Batman i Robin musza się zająć jeszcze jednym robotem, który dostarczył upragnioną wiedzę Strange'owi. Chociaż Martian Manhunter przekazywał Batgirl komendy bezpośrednio do mózgu, to w wyniku zagrożenia, bohaterce udaje się w ostatniej chwili wprowadzić odpowiedni kod, dzięki czemu Joining zostaje pokonane. Green Lantern wysyła statek matkę prosto na słońce.
W siedzibie Justice League bohaterowie gratulują sobie dobrze wykonanej pracy. Batman podchodzi też do swoich podopiecznych, którzy podziwiają widok.