Everywhere Man zakłóca przyjęcie w apartamencie Johna Marlowe, na którym także jest obecny Bruce Wayne. Batman próbuje go złapać, ale Everywhere Man znika w schowku na miotły.
Batman i Robin otrzymują informację o włamaniu do muzeum. Na miejscu odkrywają, że za wszystkim stoi Everywhere Man i także okazuje się że przestępca nie jest sam. Bohaterowie podzielają się, ale przestępcom udaje się uciec.
W rozmowie z komisarzem Gordonem, Clea informuje że nic nie zginęło. Bruce odkrywa że próbka znaleziona w muzeum pasuje do Marlowe'a. Pomimo że John ma alibi, Wayne postanawia odwiedzić starego przyjaciela i ponownie przyjrzeć się schowkowi w którym zniknął Everywhere Man. Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii Batman odkrywa w schowku ślady radioaktywności, takie same ślady znajduje w muzeum Robin. Przez dziwne zachowanie Johna, Bruce prześwietla także przyjaciela i ze zdziwieniem stwierdza, że Marlowe także jest napromieniowany.
Bohaterowie znajdują dwa źródła radioaktywności w budynku w którym mieszka Marlowe. W laboratorium Batman demaskuje Everywhere Mana, którym jest John. Po chwili pojawia się kolejny przestępca, który także wygląda tak samo jak Marolowe. Dzięki specjalnemu urządzeniu na nadgarstku Marlowe duplikuje się. Pojawiają się kolejni duplikanci którzy odprowadzają Batmana do apartamentu Johna.
Grupa Everywhere Manów szuka Robina. Podsłuchując ich rozmowę bohater dowiaduje się o więźniu, który jest przetrzymywany w budynku. Robin pokonuje Everywhere Manów i uwalnia więźnia, którym jest Marlowe.
W miedzy czasie w apartamencie Batman dowiedział się że John stworzył specjalne urządzenie które pozwala na duplikowanie. W ten sposób może tworzyć własne kopie i w każdej chwili sprawić, że znikną. Dzięki temu udało mu się ukraść cenne obrazy, a na ich miejscu pozostawić kopie. Batman odkrywa także, że każda kolejna kopia jest bardziej złowieszcza od poprzedniej. Nietoperz ucieka, kiedy jest już pewny, że prawdziwy John jest przetrzymywany w budynku.
Setki Everywhere Manów zostaje wysłanych do atrium by złapać Batmana. Kiedy Nietoperzowi kończą się już gadgety z pasa, pojawia się Robin, który tworzy własne duplikaty. Niestety prototypowe urządzenie z którego korzysta szybko się przegrzewa i po chwili na polu walki bohaterowie pozostają sami, przeciwko armii Everywhere Manów. Batman wykorzystuje fakt, że po walce wszystkie duplikaty zostaną skasowane, w ten sposób udaje mu się nakłonić kopie Marlowe'a do bratobójczej walki. Pierwsza kopia nie wie, które duplikaty są przeciwko niemu, więc kasuje wszystkie kopie. Prawdziwy Marlowe chwyta generator duplikatów i kasuje ostatnią kopie.