.: KOMIKS :: USA :: LEGENDS OF THE DC UNIVERSE :: ROK 1998 :: LOTDCU #11 :.
LEGENDS OF THE DC UNIVERSE #11
Tytuł historii:Folie a Deux, Part Two Miesiąc wydania: Grudzień 1998 (USA) Scenariusz: Kelley Puckett Rysunki: Terry Dodson Okładka: Kevin Nowlan Tusz: Kevin Nowlan Kolor: Lee Loughridge Liternictwo: Bill Oakley Ilość stron: 32
James spóźnia się na spotkanie z Barbarą, by powiedzieć jej, że wie o Batgirl. Kiedy jednak dociera do banku odkrywa, że w środku złodzieje przygotowują się do napadu. Gordon wie, że taka sytuacja może doprowadzić, że jego córka zacznie działać, dlatego nie czekając na wsparcia wkracza do banku i po kolei zdejmuje złodziei nie zważając na niebezpieczeństwo. Wszystko idzie dobrze jednak, kiedy spostrzega wśród zakładników Barbarę, zamyśla się przez moment i przez to zostaje postrzelony.
Batgirl przypomina sobie pogrzeb rodziców i opiekę, jaką otoczył ją James, dlatego zaczyna nokautować uzbrojonych przeciwników, jednak także i ona zostaje pokonana.
Przykładowe Strony:
Kiedy bohaterowie zostają związany, Batgirl przedstawia się komisarzowi Gordonowi. James niczym nie zdradza, że wie kto kryje się za maską, a dzięki wspólnej współpracy udaje się im oswobodzić z węzłów.
Batgirl wykorzystuje wskazówki uzyskane od Batmana i rozbraja pozostałych kryminalistów. Następnie bohaterka zabiera rannego Jamesa do szpitala.
W nocy Batman informuje Batgirl, że trening jest skończony i że Barbara nie jest jeszcze gotowa, bo gdyby była to nie uległa by emocjom po postrzeleniu Gordona.
Luźna historia. Jedynie, do czego można się przyczepić to fakt, że nie wiadomo jak Barbarze udało się przebrać w strój Batgirl. Po za tym mamy świetną akcję Jamesa, który podejmuje ryzykowną akcję, tylko po to by uchronić swoją córkę. Jednak jak się okazuje Barbara nie jest jeszcze gotowa by zwalczać przestępczość. Ma pewne umiejętność, a trening u boku Batmana podniósł jej możliwość, jednak to jeszcze za mało.
Praktycznie historia nie jest jakaś wyjątkowa, ale jednak jest całkiem przyjemna i dobrze czasami zapoznać się z luźnymi historiami, które bez żadnych komplikacji pokazują problemy postaci, którzy dziś są bohaterami.