Tytuł historii:Justice, Chapter Two Miesiąc wydania: Grudzień 2005 (USA) Scenariusz: Jim Kruger i Alex Ross Rysunki: Doug Braithwaite i Alex Ross Kolory: Alex Ross Okładka: Alex Ross Liternictwo: Todd Klein Ilość stron: 40
W Wayne Tower Riddler i jego pomocnicy korzystają z superkomputera Bruce'a, by włamać się do sieci komputerowej Batmana. System ochrony informuje, że w budynku znajduje się Wayne. Riddler kończy kopiowanie informacji na dysk i szykuje się do wyjścia, ale przy drzwiach stoi już Bruce. Na nieszczęście złodziei nie był to Pan Wayne, ale Batman, który nie dopuści żeby tak cenne informacje wpadły w nieodpowiednie ręce.
Riddlerowi i jego pomocnikom udaje się uciec z budynku. Rozpoczyna się pościg, podczas którego Nietoperz otrzymuje informację od Red Tornado, że wciąż nie odnaleziono Aquamana. Batman proponuje, by nim nie odzyska skradzionych plików, poszukiwaniami Artura zajął się Superman lub J'onn J'onzz.
Wykorzystując hak z batmobilu, Batamnowi udaje się zatrzymać van Riddlera. Przestępcy uciekają do klubu o nazwie Batcave.
Gdzie indziej Jonathan Crane wstrzykuje dziewczynce na wózku tajemniczą substancję, która pozwala na naprawić złamane kości i przywrócić uszkodzone tkanki do pierwotnego stanu.
Batman cały czas walczy z Riddlerem. Z pomocą Nietoperzowi przychodzą ludzie z klubu. Niestety Nigma wykorzystuje swoją laskę, która oślepia Batmana, co pozwala nikczemnikowi na bezpieczne opuszczenie klubu. Jedyne co pozostaje Nietoperzowi, to zbadanie wskazówek jakie pozostawił mu Riddler.
Przykładowe Strony:
Flash biegnie przez pustynie i odkrywa oazę. Tubylcy mówią, że stworzył ją człowiek, który z pomocą pistoletu utworzył górę lodową, z której powstało morze. Flash zastanawia się czemu Captain Cold to zrobił.
Gdzieś indziej Poison Ivy sprawia, że wyrasta wielka roślina, która ma zaspokoić głód mieszkańców miasta.
Na cmentarzu uzbrojony w specjalne gogle Batman tropi Riddlera. Po krótkiej walce Nietoperz obezwładnia przeciwnika, który zaczyna się krztusić i dusić.
W jaskini Alfred przynosi Bruce'owi kolację. Nietoperz zastanawia się, co Riddler mógł zrobić ze skradzionymi informacjami, gdy był w ich posiadaniu.
W Arkham Joker także chce mieć sny o zagładzie nuklearnej i wziąć w niej udział.
Gdzieś indziej. Aquaman leży na stole operacyjnym, a operację ma przeprowadzić Brainiac, który chce sprawdzić, co siedzi w głowie Artura.
W komiksie znajdują się także tak zwane prywatne pliki Batmana, które zawierają informacje o Riddlerze i Brainniacu.