Grupa bandytów napada na galerię sztuki. Choć do akcji wkracza Batman, to i tak przestępcy mają przewagę biorąc zakładniczkę. Nie mając szans na jej uwolnienie Batman również staje się więźniem bandytów, którzy zamykają jego, właścicielkę galerii oraz przyjaciela jej ojca w pancernym sejfie. Niestety, sejfu nie da się otworzyć od środka, gdyż otwiera się on automatycznie dopiero rano. Naszych bohaterów czeka więc noc w sejfie. Tymczasem Batman odkrywa straszną rzecz - powietrze w sejfie skończy się dużo wcześniej niż sejf się otworzy. Nie ma szans, żeby tlenu wystarczyło dla trzech osób. Troje osób musi zadecydować kto z nich zasłużył na to by żyć dalej, a kto będzie musiał umrzeć. Batman proponuje, żeby każdy opowiedział najbardziej tajemniczą i wstrząsającą opowieść ze swego życia. Najlepsze opowieści wygrywają... Pierwsza zaczyna właścicielka galerii, która opowiada o tym, jak odkryła, że jej ojciec - chemik, stał się krwiożerczym maszkaronem, który zabijał niewinne ofiary, żeby zaspokoić swój głód krwi. Po skończeniu swej opowieści, dziewczyna dochodzi do wniosku, że nie zasługuje by żyć, gdyż nigdy nie ujawniła nikomu swoich podejrzeń co do ojca, co umożliwiło mu dalsze zabijanie. Sięga więc po strzałki z trucizną...
Źródło:
WAK - Serwis Komiksowy
Poprzednia Strona