W ramach promocji swojego najnowszego filmu „Oppenheimer”, Christopher Nolan i Cillian Murphy w rozmowie z EW wspominają swoje wcześniejsze wspólne projekty, w tym m.in. pracę przy „The Dark Knight Trilogy”, od której zaczęła się ich współpraca.
Już 11 maja na amerykańskim HBO Max premierę będzie miał ostatni odcinek 4. sezonu serialu „Titans” pt. „Forever Titans”. Będzie to równocześnie zakończenie całej produkcji, która zadebiutowała w 2018 roku na nieistniejącej już platformie video DC Universe.
We wtorek 9 maja w USA do sprzedaży trafią m.in. następujące tytuły związane z Batmanem:
BATMAN: WHITE KNIGHT PRESENTS – GENERATION JOKER #1 Na kanwie przeboju Batman: Beyond the White Knight pojawia się niezapomniana opowieść o dorastaniu, w której występują dzieci Harley Quinn i Jokera! Kiedy zbuntowane bliźniaki uciekają skradzionym Batmobilem, tylko szybko blaknący hologram Jokera Jacka Napiera ma jakąkolwiek nadzieję na bezpieczny powrót do domu i trzymanie ich z dala od rodzinnego biznesu. Ale przestępcze życie nie jest jedyną pokusą, przed którą stają młodzi Bryce i Jackie: dzieci odkrywają mroczną tajemnicę, która może przywrócić ich tatę do życia na dobre! Czy dzieciom uda się wskrzesić największego wroga Mrocznego Rycerza, mając na karku całą rzeszę byłych wrogów i sojuszników Batmana? Dowiedz się, gdy Jackie i Bryce zajmują centralne miejsce w uniwersum White Knight! Sean Murphy ponownie spotyka się ze współautorami scenariusza, Kataną Collins (Batman: White Knight Presents: Harley Quinn) i Clayem McCormackiem (Batman: White Knight Presents: Red Hood), aby przedstawić fanom najnowszy rozdział historii Białego Rycerza z pomocą wschodzącej gwiazdy rysownictwa Mirka Andolfo (Sweet Paprika, Superman vs. Lobo).
W lutym przyszłego roku do sprzedaży trafi powieść graficzna „Barkham Asylum” skierowana do czytelników w wieku 8-12 lat, nic więc dziwnego, że jej bohaterami będzie pupile superzłoczyńców.
Psotne zwierzaki superzłoczyńców z Gotham jednoczą się, by uciec w nowej powieści graficznej DC „Barkham Asylum”, stworzonej przez scenarzystę i rysownika Yehudi Mercado („Shazam! Thundercrack”).
Kolejne spoty TV „The Flash” trafiają do sieci i prezentują jeszcze więcej akcji oraz zdradzać mogą elementy fabuły, więc uwaga na spoilery.
Z wywiadu jakiego udzielił scenograf Paul Austerberry dla CBC, dowiedzieliśmy się, że budżet produkcji wyniósł najprawdopodobniej 220 mln dolarów. Zdobywca Oscara za swoją pracę przy „Kształcie wody” dodał również, że wyzwaniem było sprawienie, żeby dobrze znane elementy z filmów Tima Burtona, które powracają, wyglądały na nowocześniejsze, ale zarazem nawiązywały do oryginalnych projektów.
Czy Batman został zmuszony do zakończenia współpracy z Conradem Hiltonem? Nie
W latach 60-tych wraz z premierą serialu z Adamem Westem w USA zapanowała „Bat-Mania”. Jednym ze stałych elementów telewizyjnej produkcji były gościnne występy gwiazd, nie tylko w rolach złoczyńców, ale także w epizodach podczas tzw. scen „Batclimb”.
Popularność serialu doprowadziła do wznowienia pasków komiksowych z Batmanem (wydawanego wcześniej przez kilka lat w latach 40.), w których kontynuowano pomysł z gościnnym występem słynnych osób, począwszy od Conrada Hiltona.