W lutym przyszłego roku do sprzedaży trafi powieść graficzna „Barkham Asylum” skierowana do czytelników w wieku 8-12 lat, nic więc dziwnego, że jej bohaterami będzie pupile superzłoczyńców.
Psotne zwierzaki superzłoczyńców z Gotham jednoczą się, by uciec w nowej powieści graficznej DC „Barkham Asylum”, stworzonej przez scenarzystę i rysownika Yehudi Mercado („Shazam! Thundercrack”).
Kolejne spoty TV „The Flash” trafiają do sieci i prezentują jeszcze więcej akcji oraz zdradzać mogą elementy fabuły, więc uwaga na spoilery.
Z wywiadu jakiego udzielił scenograf Paul Austerberry dla CBC, dowiedzieliśmy się, że budżet produkcji wyniósł najprawdopodobniej 220 mln dolarów. Zdobywca Oscara za swoją pracę przy „Kształcie wody” dodał również, że wyzwaniem było sprawienie, żeby dobrze znane elementy z filmów Tima Burtona, które powracają, wyglądały na nowocześniejsze, ale zarazem nawiązywały do oryginalnych projektów.
Czy Batman został zmuszony do zakończenia współpracy z Conradem Hiltonem? Nie
W latach 60-tych wraz z premierą serialu z Adamem Westem w USA zapanowała „Bat-Mania”. Jednym ze stałych elementów telewizyjnej produkcji były gościnne występy gwiazd, nie tylko w rolach złoczyńców, ale także w epizodach podczas tzw. scen „Batclimb”.
Popularność serialu doprowadziła do wznowienia pasków komiksowych z Batmanem (wydawanego wcześniej przez kilka lat w latach 40.), w których kontynuowano pomysł z gościnnym występem słynnych osób, począwszy od Conrada Hiltona.
Czy Mort Weisinger próbował udowodnić, że Bob Kane tak naprawdę nie rysował swoich komiksów o Batmanie, kiedy w 1948 roku Kane na swojego rysownika widmo wybrał Lew Sayre Schwartza? Tak
Większość rysunków do komiksów z Batmanem w latach 50. i 60. była podpisana „Bob Kane”, ale oczywiście nikt nie wierzył, że Bob Kane robił to wszystko sam. Jak się okazało, w połowie lat pięćdziesiątych Kane w ogóle tego nie robił, a Sheldon Moldoff wykonywał CAŁĄ pracę przypisywaną Kane’owi. Redakcja DC wiedziała, że Kane nie mógł robić wszystkiego, ale w tym czasie nikt tak naprawdę nie troszczył się o to, by przyjrzeć się temu bardziej. Zmiany zostały wprowadzone dopiero wtedy, gdy DC najpierw ustaliło, że Kane będzie mniej pracował nad serią, a następnie w końcu w 1967 roku wypracowano umowę, że przestaną kupować więcej rysunków od „Kane’a”.
We wtorek 2 maja w USA do sprzedaży trafią m.in. następujące tytuły związane z Batmanem:
BATMAN #135/#900 To Batman kontra Red Mask w brutalnym Gotham, które nigdy nie zna nadziei! Czy Mrocznemu Rycerzowi uda się pokonać przerażającą infekcję wywołaną przez Red Mask? Tylko jedno jest pewne: sam nie da rady. Zakończenie “The Bat-Man of Gotham” jest tak obszerne, że mogło się zmieścić tylko w specjalnym rocznicowym 900. numerze, zawierającym powrót ulubionego przez fanów artysty Jorge Jiméneza i szaloną kolekcję gościnnych gwiazd! Pełen niesamowitych odkryć i nowej ścieżki dla Batmana, jest to numer, którego nie możesz przegapić!
W 8. odcinku „Gotham Knights”, bohaterowie serialu zajmą się infiltracją Trybunału Sów. W ramach promocji odcinka pt. „Belly of the Beast”, którego premiera 9 maja, udostępniono zdjęcie z postacii Turnera i Dueli w charakterystycznych sowich maskach.
Seria tajemniczych wskazówek doprowadza Turnera (Oscar Morgan) i Duelę (Olivia Rose Keegan) na jedno z tajnych spotkań Trybunału. W międzyczasie Stephanie (Anna Lore) dowiaduje się, że problem z uzależnieniem jej mamy jest większy, niż myślała, i zwraca się o pomoc do swojego ojca Arthura (gościnnie Ethan Embry). Wreszcie upływ czasu prowadzi Harveya (Misha Collins) do zaskakującego odkrycia.
Wydawnictwo Egmont udostępniło nowy katalog, w którym znajdują się komiksy mające swoją premierę do końca obecnego roku i nie tylko. Wśród nich znajdziemy m.in. podbudowę i początek wątku „Ziemia Niczyja” (ang. „No Man’s Land”), czyli kontynuację wydarzeń ze świata Mrocznego Rycerza po zakończonym niedawno „Knightfall”.