We wtorek 4 lipca w USA do sprzedaży trafią m.in. następujące tytuły związane z Batmanem:
KNIGHT TERRORS: BATMAN #1 Odkąd został Batmanem, Bruce Wayne był stworem nocy. Ale teraz, uwięziony w Krainie Koszmarów, Bruce jest prześladowany przez horror, który stworzył! Czy uda mu się uciec, zanim własne koszmary wciągną go głębiej w ciemność?
Podczas swojego drugiego weekendu na ekranach polskich „Flash” pożegnał się z pierwszym miejscu w zestawieniu (nieuwzględniającym filmów dystrybuowanych przez UIP). Na produkcję Warner Bros. wybrało się 26 716 widzów, co wystarczyło do zajęcia 2. miejsca, za „Małą syrenkę” (29 548 widzów).
Dzisiaj do sprzedaży nakładem wydawnictwa Egmont w ramach serii DC DELUXE trafił komiks “JLA: Wieża Babel” (280 stron, 119,99 zł).
Batman. Superman. Wonder Woman. Green Lantern. Flash. Oto najwięksi bohaterowie na świecie, tworzący Amerykańską Ligę Sprawiedliwości. Ta drużyna walczyła z najstraszliwszymi zagrożeniami w galaktyce… ale co będzie, gdy jej członkowie zwrócą się przeciwko sobie?
20 lipca na platformie streamingowej Max zadebiutuje wyreżyserowany przez Leslie Iwerks i Marka Catalene 3-częściowy dokument „Superpowered: The DC Story”, którego narratorką została Rosario Dawson.
Bezprecedensowe spojrzenie na trwałą i wpływową spuściznę DC, pozwalająca fanom odkryć na nowo uniwersum postaci, a także pochodzenie kultowego wydawnictwa komiksowego, jego ewolucję i prawie dziewięćdziesięcioletni wpływ kulturowy na wszystkie media artystyczne. Zawiera mnóstwo wywiadów z najbardziej płodnymi twórcami w branży i aktorami, którzy przenoszą swoje kultowe postacie ze stron komiksów na ekran, „Superpowered: The DC Story” przypomina nam, że sercem DC są komiksy – czterokolorowe fantazje, które na zawsze pobudziły wyobraźnię i napełniły nadzieją.
W nowym materiale reżyser „The FLash” Andy Muschietti wyjaśnia, jak powstała scena z niemowlakami z początku filmu, która wystawia na próbę umiejętności Flasha.
Muschietti, zdradził że pierwotnie w scenariuszu była scena z wulkanem, ale chciał podnieść stawkę. „Chciałem przetestować jego supermoce” — powiedział Muschietti — „i zarazem wyjaśnić, że nawet jeśli jesteś najszybszym żyjącym człowiekiem, to możesz mieć problemy z ratowaniem różnych ludzi w tym samym czasie”.
We wtorek 27 czerwca w USA do sprzedaży trafią m.in. następujące tytuły związane z Batmanem:
THE RIDDLER: YEAR ONE #5 Przedostatni numer tej przebojowej miniserii zawiera niezwykłą zmianę formatu, ponieważ Edward Nashton konstruuje swój główny plan pokonania skorumpowanych urzędników i przestępców Gotham City na łamach swojego dziennika. W miarę jak jego umysł pogrąża się coraz głębiej i głębiej, jego pisanie staje się coraz bardziej niezrównoważone. Jak może nadal pracować w księgowości w ciągu dnia, jednocześnie wpadając w coraz większą wściekłość na to, co odkrył? Jak pokazano w filmie “The Batman”, Edward wypełnia tysiące stron swoimi tyradami. Tutaj mamy wgląd w coś, co nigdy nie miało być zobaczone oraz umysł równie błyskotliwy i niezrównoważony. Pod koniec nastąpi punkt zwrotny i największe zagrożenie Gotham zbliży się o krok do uwolnienia. Aktor Paul Dano (The Batman) i artysta Stevan Subic kontynuują origin Riddlera, prowadząc do jego pojawienia się w epickim filmie Matta Reevesa.
W USA „The Flash” błyskawicznie traci zainteresowanie widzów. W swój drugi weekend zanotował spadek wynoszący 73% i zebrał tylko 15,1 mln dolarów. Produkcja Warner Bros. z takim wynikiem nie miała szans na utrzymanie 1. miejsca w zestawieniu i wylądowała na 3.
Łącznie po 10 dniach na koncie „Flasha” jest $87,4 mln. Jak rozczarowujący jest to rezultat najlepiej świadczy fakt, że po drugim weekendzie lepsze rezultaty miały filmy „Green Lantern” ($88,9 mln) oraz „Black Adam” ($110,9 mln), które ostatecznie nie podbiły kin.
Trochę lepiej „The Flash” wypada w pozostałych 78 krajach z których wpływy wyniosły w ostatni weekend 26,6 mln dolarów (-59%). Łącznie ze świata zebrano $123,3 mln, co oznacza, że globalne wpływy przekroczyły próg $200 mln i wynoszą 211 mln dolarów.
Najważniejsze rynki zagraniczne, to: Chiny ($23,6 mln), Meksyk ($14,4 mln), Wielka Brytania ($8,5 mln), Brazylia ($5,4 mln) i Korea ($4,7 mln).
Od dziś na Netflixie dostępny jest 4. i zarazem ostatni sezon serialu “Titans”.
Tytani muszą pokonać pełną przeszkód drogę do domu oraz zmierzyć się w Metropolis ze śmiertelnie niebezpieczną sektą, która chce zniszczyć ich — i cały świat.