„The Flash” nie podbił kin i już wkrótce trafi zadebiutuje w wersji cyfrowej, a w sierpniu na nośnikach fizycznych. W ramach PVOD produkcja WB będzie dostępna już od 18 lipca.
Na nośnikach fizycznych 4K Ultra HD, Blu-ray i DVD „The Flash” będzie dostępny w sprzedaży w USA od 29 sierpnia.
„Flash” cały czas gości na ekranach polskich kin i chociaż w oficjalnym zestawieniu (nieuwzględniającym filmów dystrybuowanych przez UIP) w ostatni weekend zajął 4. miejsce, to przyciągnął skromną liczbę widzów – 3 620.
Z okazji zbliżającej się premiery 4. sezonu serialu „Harley Quinn”, serwis streamingowy Max udostępnił nowy plakat prezentujący Harley i Ivy oraz ich ekipę podczas niecodziennej przejażdżki.
Nowe odcinki „Harley Quinn” będą dostępne od 27 lipca.
Po czwartym weekendzie na ekranach kin filmowi „The Flash” udało się przekroczyć próg 250 mln dolarów wpływów. Kolejny próg jest już jednak poza zasięgiem produkcji Warner Bros.
W USA „The Flash” wypadł już poza 10 i zebrał tylko $2,215 mln (12. miejsce w zestawieniu). Łącznie na koncie ma już 105,16 mln dolarów.
Z pozostałych krajów dorzucił $5 mln, co przekłada na wpływy w wysokości $156,4 mln. Globalnie na koncie “The Flash” jest $261,6 mln.
We wtorek 11 lipca w USA do sprzedaży trafią m.in. następujące tytuły związane z Batmanem:
KNIGHT TERRORS: ROBIN #1 Dick Grayson nie jest jedynym Robinem, który utknął w Krainie Koszmarów. Jason Todd i Tim Drake muszą walczyć z własnymi najgorszymi lękami i ze sobą nawzajem, gdy są zmuszeni do ponownego przeżycia najmroczniejszych chwil swojego życia
W ostatnim czasie za sprawą Kevina Smitha poruszona została kwestia “Schumacher Cut” filmu “Batman Forever“. Scenarzysta Akiva Goldsmam odniósł się do tego tematu w podcaście Bingeworthy od The Playlist.
Widziałem niedawno [„Schumacher Cut”] i to zabawne, ponieważ w sieci zrobiło się o nim głośno, a ja głównie trzymam się z dala od tego. Chociaż ma w sobie około 35% więcej realizmu psychologicznego. Tak naprawdę bardziej chodzi o poczucie winy i wstyd. Ale widownia testowa tego nie chciała – świat nie był gotowy. Pierwsza wersja Joela miała to wszystko, a publiczność reagowała w takim stylu: „Tak, po prostu lubimy tę część, w której facet jest zabawny, a on jest przerażający…”. I tak, zdecydowano o przycięciu do tego co znamy.
Poznaliśmy już wrześniowe zapowiedzi wydawnictwa Egmont. Wśród zaplanowanych propozycji znalazły się „Batman/ Spawn” (240 strony, 119,99 zł), „Sprawiedliwość” (496 stron, 429,99 zł) i „Batman Noir. Mroczne odbicie” (288 stron, 279,99 zł).
„Batman/ Spawn”
Bruce Wayne był świadkiem tragicznego aktu przemocy, w którym zginęli jego rodzice. To wydarzenie spowodowało, że postanowił poświęcić resztę swojego życia na walkę z przestępczością jako Batman, zamaskowany obrońca prawa.
Al Simmons, były członek amerykańskich służb specjalnych, po śmierci otrzymał szansę połączenia się z żoną – ceną za tę możliwość miała być jego dusza. Odrodził się jako Spawn – elitarny wojownik z piekła rodem.
Tak samo jak na całym świecie, również w Polsce zainteresowanie “Flashem” szybko maleje. W miniony weekend na film wybrało się 10 805 widzów co dało 4. miejsce w zestawieniu (nieuwzględniającym filmów dystrybuowanych przez UIP).
Podczas Anime Expo 2023, Warner Bros. Japan i WIT Studio ogłosiły realizacje serialu anime „Suicide Squad Isekai”.
Isekai, to zyskujący w ostatnich latach popularności gatunek anime, w którym zazwyczaj zwykli bohaterowie trafiają do dziwnego świata fantazji, pełnego cudownych i niebezpiecznych stworzeń i mocy.
„The Flash” zawodzi na całej linii. Po trzecim weekendzie na ekranach amerykańskich kin wpływy jeszcze nie przekroczyły 100 mln dolarów. Na konto filmu Warner Bros., po tym jak liczba kin zmniejszyła się o 1 538, wpłynęło tylko 5,15 mln dolarów (-67%). Taki wynik zapewnił 8. miejsce w zestawieniu. Łącznie w USA zebrano kwotę $99,2 mln.
Sytuacji nie ratują rynki zagraniczne, chociaż tutaj produkcja z bohaterami DC cieszy się minimalnie większym zainteresowaniem. W ostatni weekend wpływy wyniosły $11,4 mln, co przekłada się na łączne $146,1mln.
Globalny wynik „The Flash” to skromne $245,3 mln.
Najważniejsze rynki zagraniczne, to: Chiny ($25,4 mln), Meksyk ($16,9 mln), Wielka Brytania ($10,1 mln), Brazylia ($6,6 mln) i Australia ($5,4 mln).