W USA w miniony weekend “DC League of Super-Pets” po 35% spadku przyniosło wpływy w wysokości 7,17 mln dolarów, co wystarczyło do utrzymania 2. miejsca w zestawianiu, za „Bullet Train” ($13,4 mln) ale przed „Top Gun: Maverick” ($7,15 mln).

Łącznie w USA produkcja Warner Bros. zebrała $58,3 mln.

Z pozostałych 69 rynków Super-Pets dorzuciły w weekend $7,7 mln (spadek o 38%), co przekłada się na łączne wpływy w wysokości $51,4 mln. Otwarcie w Korei przyniosło $883 tys. na 585 ekranach, co jest o 8% lepszym rezultatem niż filmu „Sonic The Hedgehog 2”. Największe rynki dla produkcji Warner Bros. to: Wielka Brytania ($9,9 mln), Meksyk ($5,5 mln), Francja ($4 mln ), Hiszpania ($2,9 mln) i Niemcy ($2,3 mln). Jeszcze w sierpniu Superzwierzaki trafią na ekrany kin w Japonii, a we wrześniu premiery we Włoszech i Australii.

Globalne wpływy “DC League of Super-Pets”, którego budżet szacowany jest na $90 mln, wynoszą obecnie 109,7 mln dolarów.

Źródła: Deadline (1, 2)

PRZECZYTAJ TAKŻE:



na platformie Max i w HBO
 


na PVOD

Kalendarium
Sonda

Jak oceniasz serial "The Penguin"?

Zobacz wyniki