W minioną sobotę odbył się wirtualny konwent DC FanDome, a teraz poznaliśmy wyniki oglądalności. Łącznie DC FanDome: Hall of Heroes wygenerowało 22 miliony wyświetleń w 220 krajach w ciągu 24 godzin, za pośrednictwem wewnętrznego odtwarzacza, relacji influencerów i treści generowane przez użytkowników.

Zwiastuny filmów, programów telewizyjnych i gier wideo zaprezentowanych podczas DC FanDome – w tym „Wonder Woman 1984”, „The Batman” i „Zack Snyder’s Justice League” – przyciągnęły od soboty ponad 150 milionów wyświetleń.

Ponadto DC FanDome zyskało największą popularność na Twitterze na 53 rynkach, a na YouTube na 82 rynkach.

W ramach przygotowań wysłano specjalne zestawy gospodarzom i panelistów, którzy pojawiali się solo lub z inną osobą, które zawierały green screen i instrukcje, jak nagrać segmenty, tka by całość wyglądała jakby stali razem w wirtualnej sali Hall of Heroes zaprojektowanej przez dyrektora kreatywnego DC, Jima Lee. Większe panele, które nadal musiały odbywać się podczas wideokonferencji, otrzymały unikalne tła, aby uniknąć jednolitego (i nijakiego) wyglądu.

Zdecydowaną większość paneli – z udziałem ponad 300 osób przed kamerą i około 250 osobami za kulisami – nagrano w ciągu dwóch tygodni do końca lipca, dając zespołowi produkcyjnemu zaledwie trzy tygodnie na połączenie wszystkiego. Końcowy montaż ośmiogodzinnego wydarzenia Hall of Heroes został zakończony mniej więcej na tydzień przed jego premierą 22 sierpnia.

Początkowo DC FanDome został pomyślany jako prawdziwy wirtualny Comic-Con, z charakterystycznymi obszarami poza Hall of Heroes, w których można było prezentować towary, gry dla dzieci i cosplay, a także panele informacyjne dla programów telewizyjnych opartych na DC i animacji. Ale po ogłoszeniu harmonogramu w połowie sierpnia po zebraniu zebraniu opinii fanów, że było to zbyt wiele do obejrzenia w jeden dzień.

„Myślę, że był taki moment, w którym Blair Rich (prezes ds. Globalnego marketingu w Warner Bros. Pictures Group), i ja mówiliśmy: „Jest tyle programów” – mówi Lisa Gregorian, prezes grupy telewizyjnej Warner Bros. i dyrektor ds. Marketingu. Pozostała część prezentacji DC FanDome, nazwana „Explore the Multiverse”, zadebiutuje teraz 12 września jako wydarzenie na żądanie, z wszystkimi panelami i programami uruchomionymi jednocześnie i dostępnymi przez 24 godziny.

Kierownictwo odmówiło ujawnienia budżetu DC FanDome. Jednak według źródła Variety, brak jakichkolwiek kosztów podróży lub zakwaterowania oznaczał, że DC FanDome kosztowało Warner Bros. mniej niż wydaliby na porównywalne wydarzenie dla fanów na konwencie na żywo, takim jak San Diego Comic-Con.

Nie powinno być zaskoczeniem, że Warner Bros. planuje ponownie zrobić coś takiego jak DC FanDome, nawet gdyby można było bezpiecznie organizować tradycyjne konwenty.

„Jest miejsce dla obu” – mówi Gregorian. „Nie sądzę, by jedno zaprzeczało drugiemu. Po prostu myślę, że w okolicznościach, w których byliśmy, byliśmy w stanie wymyślić rozwiązanie, jak pozostać w kontakcie z naszymi fanami ”.

Źródło: Variety

PRZECZYTAJ TAKŻE:



na platformie Max i w HBO
 


na PVOD

Kalendarium
Sonda

Jak oceniasz serial "The Penguin"?

Zobacz wyniki