Już pierwsze materiały promocyjne „The Batman” ujawniły wygląd nowego symbolu nietoperza. Tak jak zawsze w przypadku rozpoznawalnej grafiki i filmu w ramach którego do sprzedaży trafią liczne produkty, ważne jest również jak na nich prezentować się będzie dany element graficzny. Warner Bros. już rozpoczął w Europie działania mające zastrzec jako znak towarowy symbol nietoperza z filmu Matta Reevesa (więcej szczegółów na stronie EUIPO). Tym samym dowiedzieliśmy jak będzie wyglądać uproszczona wersja grafiki, a także do jakich grup produktów studio zamierza go wykorzystać.
Źródło: Batman-News.com
Nie jest to prostota a’la Nolan, ale spoko.
Q, może by tak dodać nowy symbol w pasku bocznym, po prawej, nad odliczaniem do premiery filmu?
A logo spoko.
Logo bardzo ok – takie jakieś bardziej naturalne, w kształcie prawdziwego gacka, czego dotychczas nie było w filmach. 🙂
Mi pasuje, takie normalne, zwyczajne bez jakiejś pomysłowości. Tradycyjne.