Po fuzji Warner Bros. i Discovery nowy szef David Zaslav planuje wprowadzić zmiany, które sprawią, że w pełni zostanie wykorzystani potencjał DC w różnych mediach. Wszystko w celu lepszego dopasowania różnych elementów w celu zmaksymalizowania ich wartości.

Ma to wpłynąć nie tylko na planowane filmy i seriale ale także na dział kreatywny w samym DC.

Jeszcze przed zamknięciem fuzji Zaslav weryfikował kandydatów w celu potencjalnego znalezienia kogoś, kto mógłby pełnić funkcję podobną do Kevina Feige’a w Marvelu.

Podobno Zaslav jest mniej zainteresowany znalezieniem kreatywnego guru, a bardziej zależy mu na zatrudnieniu kogoś, kto ma przygotowanie biznesowe potrzebne do bardziej harmonijnego działania wszystkich różnych frakcji w DC.

W Discovery podobno uważają, że chociaż DC odniosło kinowy sukces dzięki najnowszym filmom, takim jak „Aquaman” i „Batman”, brakuje im spójnej strategii kreacji i marki. Discovery uważa, również że kilka postaci z najwyższej półki, takich jak Superman, zostało porzuconych i wymagają rewitalizacji. Uważają również, że projekty takie jak „Joker” Todda Phillipsa są doskonałym przykładem tego, jak drugoplanowe postacie z biblioteki DC mogą i powinny być wykorzystywane.

Źródło: Variety

PRZECZYTAJ TAKŻE:

3 komentarzy
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments

Pożyjemy zobaczymy na razie Joker, The Batman i ich światy
DCEU upada

Fajnie jakby powstała kontynuacja JL Snydera. Walka Supka z Darkseidem mogła by być epicka:) I jeden solowy Batfleck i niech tam robią co chcą 🙂 Tyle ode mnie

Z Polskiego na nasze, DC trzeba bardziej wydoić a popularne własności intelektualne mocniej zmonetyzować. Nie zmienia się nic po za tym za szefem. Nie ważne czy produkcje będą w duchu idei jaką jest DC i ich bohaterowie czy nie. Jedyne co się liczy to zysk. Jak zwykle kapitalizm zabija sztukę.



na platformie Max i w HBO
 


na Max

Kalendarium
Sonda

Najlepszy komiks z Batmanem wydany przez Egmont w 2024 roku?

Zobacz wyniki