Chociaż „The Batman” przez 45 dni gościł na wyłączność na ekranach kin i w USA zebrał do tej pory ponad $367 mln, to bez problemu przyciągnął widzów na HBO Max.
Według danych Samba TV dotyczących rynku amerykańskiego, podczas pierwszego tygodnia film Matta Reevesa oglądnięto w 4,1 mln gospodarstw domowych. To lepszy rezultat niż „The Suicide Squad” (3,5 mln), „Wonder Woman 1984” (3,2 mln), „The Matrix Resurrections” (3,2 mln) czy „Dune” (2,3 mln), dla których premiera w HBO Max miała miejsce tego samego dnia co w kinach. Nie było też problemu z przebiciem rezultatu „Zack Snyder’s Justice League” (2,2 mln).
Wynik „The Batman” okazał się gorszy jedynie od „Mortal Kombat” (4,3 mln).
Dane Samby nie uwzględniają oglądalności na urządzeniach mobilnych ale ze względu na brak udostępnianych danych przez platformy streamingowe, to główne źródło pozwalające oszacować, czy dana produkcja spotkała się z zainteresowaniem ze strony widzów.
Źródło: Deadline