W rozmowie z Los Angeles Times, Kevin Tsujihara, CEO Warner Bros. opowiedział jak zmieniło się podejście studia do filmów z bohaterami DC.

Uniwersum DC jest kluczową franczyzą dla Warner Bros., ale rezultaty spotkały się z mieszanym przyjęciem. Jak zmieniła się wasza strategia?

Zbliżające się filmy „Shazam”, „Joker”, „Wonder Woman 1984” i „Birds of Prey” sprawiają wrażenie, że jesteśmy na dobrej drodze. Mamy odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach, którzy nad tym pracują.

Uniwersum nie jest tak połączone, jak myśleliśmy, że będzie pięć lat temu. Większy nacisk kładziesz na indywidualne doświadczenia związane z poszczególnymi postaciami. To nie znaczy, że w pewnym momencie nie powrócimy do tego pojęcia o bardziej połączonym wszechświecie. Ale teraz wydaje się, że to dla nas właściwa strategia.


Co ostatecznie zadziałało?

To, co Patty Jenkins zrobiła na „Wonder Woman”, pokazuje nam, co można zrobić z tymi postaciami, które nie są Batmanem i Supermanem. Oczywiście chcemy mieć tę dwójkę we właściwym miejscu, i chcemy mocnych filmów wokół Batmana i Supermana. Ale „Aquaman” jest doskonałym przykładem tego, co możemy zrobić. Każda z postaci jest niepowtarzalna, i każdy ton jest inny.

Źródło: LA Times

PRZECZYTAJ TAKŻE:



na platformie Max i w HBO
 


na Max

Kalendarium
Sonda

Najlepszy komiks z Batmanem wydany przez Egmont w 2024 roku?

Zobacz wyniki