Powoli tempa nabiera kampania promocyjna „Aquamana”. Wkrótce powinien zostać udostępniony pierwszy zwiastun, ale już teraz można obejrzeć głównych bohaterów filmu Jamesa Wana na okładkach magazynu Entertainment Weekly.

„Wodny świat, w którym rozgrywa się mój film, jest tak różne i tak daleki od poprzednich filmów DC, że robię mój własny fantastyczny film science-fiction” – powiedział reżyser James Wan. „To zupełnie nowy podwodny świat, którego nikt wcześniej nie widział w filmie”.


Premiera „Aquamana” 21 grudnia.

Źródło:
EW

PRZECZYTAJ TAKŻE:

1 Komentarz
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments

1. Nareszcie.

2. Pierwsze zdanie newsa jest okropne składniowo. Powinno być „kampania promocyjna “Aquamana” powoli nabiera tempa”.



na platformie Max i w HBO



w kinach

Kalendarium
Sonda

Jak oceniasz "Joker: Folie à Deux"?

Zobacz wyniki