W trakcie czwartego weekendu, „Liga Sprawiedliwości” po raz trzeci z rzędu znalazła się na drugim miejscu pośród najlepiej sprzedających się filmów na terenie Ameryki Północnej (przed nią ponownie „Coco” – animacja studia Disney/Pixar). W dniach 8-10 grudnia, produkcja Warner Bros. zarobiła niespełna 9,6 mln dolarów po 42% spadku względem ubiegłego tygodnia (średnia na kino wyniosła 2735 dol.). Jest to jak dotąd najmniejszy spadek popularności „Justice League”, choć dystrybucja filmu po raz kolejny została zmniejszona, tym razem o 312 kin (JL obecnie wyświetlane jest w 3508 multipleksach). Szacuje się, że po 24 dniach, przychody „Justice League” przekroczyły $212 milionów.
W reszcie świata, superbohaterowie DC dołożyli kolejne $15,4 miliona (-58% względem poprzedniego weekendu), a po 26 dniach od pierwszych premier mają już $401,3 mln (jedenasty wynik 2017 roku). Liga już przebiła wynik „Człowieka ze stali” ($377 mln), a w ciągu tygodnia wyprzedzi też „Wonder Woman” ($409 mln). Najmocniejszymi rynkami „Justice League” są Chiny ($103,1 mln – najlepszy wynik spośród filmów uniwersum DC), Brazylia ($35,6 mln), Meksyk ($23,5 mln), Wielka Brytania ($21,8 mln) i Australia ($14 milionów). Szacowane przychody z całego świata wynoszą obecnie 613,36 mln dolarów, co jest dwunastym rezultatem bieżącego sezonu i drugim najlepszym dla studia Warner Bros.
Źródła: BoxOfficeMojo, Deadline