W internecie pojawiło się sporo nowych informacji o „Batman: Arkham Origins” oraz „Batman: Arkham Origins Blackgate”. Wszystkie pochodzą z majowego numeru „GameInformer”, którego premiera z pewnością przyniesie nam dużo więcej nowych wieści. Poniżej także galeria nowych screenów, a w rozwinięciu czekają na was informacje.
Batman: Arkham Origins
Informacje o historii:
– fabuła jest inspirowana „Batman: Year One” („Batman: Rok Pierwszy”) oraz historiami z serii „Legends of the Dark Knight”,
– akcja rozgrywa się podczas Bożego Narodzenia kilka lat przed poprzednimi grami,
– Black Mask proponuje sporą fortunę za głowę Batmana,
– najlepsi zabójcy oraz superzłoczyńcy z uniwersum DC chcą dopaść Mrocznego Rycerza,
– policja również ma zamiar go złapać,
– Batman będzie musiał się obronić się przed atakami, odkryć dlaczego Black Mask chce jego śmierci i udowodnić policji, że jest po ich stronie.
Informacje ogólne:
– port „Batman: Arkham City” na WiiU pozwolił zespołowi zapoznać się z silnikiem Unreal 3,
– robiąc prequel zespół ma możliwość przygotowania gruntu dla Rocksteady, gdyby studio chciało zrobić kolejne części serii,
– nowy projekt Rocksteady jest mocno chronioną tajemnicą,
– młody Batman jest szansą dla zespołu na pokazanie świeższego podejścia,
– system walki pozostanie taki sam i zostanie odpowiednio rozwinięty,
– dostaniemy więcej rodzai przeciwników,
– Batman nie będzie tak samo dobrze wyszkolony, jak w poprzednich grach,
– dostaniemy do dyspozycji Batwinga, lecz nie będziemy nim kierować bezpośrednio, ma pomagać w szybkim przemieszczeniu się między kluczowymi, daleko od siebie oddalonymi punktami,
– tryb drapieżnika ponownie się pojawi,
– do dyspozycji będziemy mieć nowy rodzaj pazura, który pozwala m. in. na związanie dwóch przeciwników na raz oraz przyczepianie ładunków wybuchowych na gargulce, które później możemy spuścić na przeciwników,
– zespół zdaje sobie sprawę z tego, że Black Mask nie jest najpopularniejszym przeciwnikiem Batmana,
– do dyspozycji będziemy mieć Stare Gotham oraz Nowe Gotham z większymi drapaczami chmur, obie części miasta połączone są mostem i tworzą ogromną przestrzeń w grze,
– w mieście znajdą się wieże, które zakłócają sygnał i blokują Batwinga, przez co gracz nie będzie mógł poruszać się w szybki sposób między lokacjami, ale będzie miał możliwość ich zniszczenia (to, czy będzie mógł to zrobić, będzie zależeć od nabytych umiejętności)
– gracz będzie mógł zdobywać przychylność policji wykonując różne misje poboczne, jak ratowanie ich przed złoczyńcami,
– w grze znajdą się misje poboczne z innymi superzłoczyńcami w roli głównej,
– dodatkowe misje odblokowują dodatkowe ulepszenia,
– pojawi się system zwany „Dark Knight”, który pomoże graczom ćwiczyć umiejętności Batmana i zdobywać nowe punkty doświadczenia do odblokowania nowych ulepszeń.
Redaktorzy mieli też okazję zagrać w demo produkcji. Rozpoczyna się mniej więcej w godzinę od momentu początku i przedstawia sytuacje, gdzie Batman próbuje odnaleźć Black Maska. W tym celu przesłuchuje Pingwina, od którego dostaje odpowiednie namiary na swojego przeciwnika. W między czasie pojawią się także Deathstroke.
Batman: Arkham Origins Blackgate:
– Warner Bros. chciało, aby gra przypominała produkcje typu Metroid, dlatego też wybrane zostało doświadczone w tym Armature Studio,
– akcja gry toczy się po „Batman: Arkham Origins” i zostaje osadzona na odizolowanej wyspie, na której znajduje się więzienie Blackgate,
– początek gry jest osadzony w Gotham, następnie Batman musi się udać do Blackgate, aby opanować zamieszki,
– historia będzie opowiadana za pomocą dwuwymiarowych animaticów z nagranymi dialogami,
– produkcja będzie side-scrollerem, który nie skupi się na ulepszeniach umiejętności Batmana jak w „Batman: Arkham Origins” i gracz będzie polegać na znajdowanych przedmiotach,
– gracz będzie mógł atakować oraz być atakowany z każdej możliwej strony,
– będziemy mieć możliwość korzystania z trybu detektywa, drapieżnika i innych elementów znanych z normalnej gry, lecz będą one odpowiednio dostosowane do formuły side-scrollera,
– gracz będzie mógł pokonać bossów na różne sposoby,
– stan gry może być zapisany w dowolnym momencie, pomagać będą nam także ustawione punkty kontrolne.
Źródła: ComputerAndVideoGames.com, Nintendo Everything (1, 2)
wow! Nie mogę się doczekać!
Zapowiada się ciekawie. Studio ma trudne zadanie do wykonania, ale po tym co tu piszę to chyba można być spokojnym o to, że gra będzie dobra.