W Woodrow Roosevelt High School, gdzie uczęszcza Dick Grayson, automat z mlekiem wydaje cheerleaderkom srebrne monety, co osłabiać ma morale uczniów. Jednak kiedy o wszystkim dowiaduje się komisarz Grodna natychmiast dzwoni do Batmana. Bruce z przyjemnością znajduje wymówkę by opuścić swojego przyjaciela, który ponownie próbuje namówić go do startu w wyborach na burmistrza.
Po rozmowie z Gordonem i zgodzeniu się z nim, że za wszystkim stoi Joker, Batman udaje się Woodrow Roosevelt High School, gdzie w gabinecie dyrektora czekają już na niego przedstawiciele uczniów Richard Grayson, Pete i Susie, główna cheerleaderka. Przed wejściem do szkoły bohater przy pomocy megafonu ostrzega uczniów by nie zbliżali się do Batmobila i wyjaśnia im, że nie ma z nim Robina, gdyż tak jak oni, przebywa on teraz w szkole.
Kiedy Batman wyjaśnia zgromadzonym w gabinecie dyrektora przy pomocy slajdów kim jest Joker niespodziewanie na miejscu zjawia się złoczyńca we własnej osobie. Bohater próbuje go aresztować za szwendanie się po terenie szkoły, ale złoczyńcy udaje się tego uniknąć, gdyż w więzieniu zdążył trochę poduczyć się w dziedzinie prawa.
W międzyczasie w bistro po drugiej stronie miasta, z szafy grającej wysuwa się broń, która terroryzuje zgromadzonych i pozwala dwóm łotrom obrabować lokal. Niestety, kiedy o wszystkim dowiaduje się Batman, zdaje sobie również sprawę, że nie można za to aresztować Jokera, gdyż ma on niepodważalne alibi. Przed odjazdem na miejsce zbrodni Batman przekazuje Dickowi, by ten pod pozorem bólu głowy wrócił jak najszybciej do domu i czekał na niego w jaskini.
W The One-Armed Bandit Novelty Company, którą Joker kupił po wyjściu z więzienia, złoczyńca i jego dwaj pomocnicy Nick i Two-Bits świętują swój sukces, kiedy dołącza do nich kolejna członkini ich gangu Susie. Cheerleaderka w zamian za kosztowności dostarcza Jokerowi testy egzaminacyjne.
Kiedy Batman i Robin postanawiają ponownie zbadać tropy w szkole natrafiają na miejscu na Susie, która kieruje ich do automatu z mlekiem. Jak się okazuje wcześniej za radą Jokera, po tym jak zauważyła, że na miejsce przyjechali bohaterowie, przestawiła maszynę, tak, że ta teraz zakuła bohaterów, a następnie obezwładniła ich przy użyciu gazu usypiającego.
Nieprzytomni bohaterowie zostali przeniesieni do ciężarówki i przywiązani do krzeseł elektrycznych, przez które popłynie prąd o mocy 50.000 wolt jeśli na automacie do gry wypadną trzy cytryny. Wolność i 50.000 dolarów dadzą im trzy dzwony wolności, a samą wolność trzy pomarańcze. Niestety bohaterowie nie mają szczęście bo na maszynie już wypadły dwie cytryny...
Horrors!! One lemon!!
Double horrors!! Double horrors!! Two lemons!!
And if it's a third...instant and inescapable 50,000 volts!!
Close your eyes! Who dares to see it?? Try us tomorrow! Same bat-time!! Same bat-channel!!